Hem ljuva hem

Så himla skönt att vara hemma igen! Har sovit länge ochsen varit på jobb. Jobbar i kassan idag... Är lite ringrostig men det går bra i alla fall! Lite nytt råkade jag ut för idag dock, en kund som kom och frågade mig om det finns någon bra sjukgymnast på Åland... Öööh, kanske det... Hade inga andra kunder så jag tänkte att jag kan lika bra se om jag hittar nåt så ja googlade lite och gav honom ett nummer :)

Resan hem i onsdags kväll och natt var lång och inte så kul... Det roligaste under bussresan var när jag såg en möbelaffär som hette KK-Möbler :D hehe, så rolig var den resan. Sen fick stackars Peter sitta och vänta på oss i nästan en timme i Långnäs. Båten var 45 minuter sen och det hade dom inte meddelat... Dumma dumma is...

Nej nu ska jag läsa på lite historia här mellan kunderna...

Ikväll blir det hockey, HEJA FINLAND!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0