Hem till min älskling!

Om ett dygn och någon timme så är jag äntligen hemma på holmen och hos min Peter igen! Längta längta!!! Hoppas tiden går jättefort! Reser ju med lillebror så det går i alla fall lite fortare än att åka ensam...

Vi sitter och pusslar just nu, vår familj är lite pusselmissbrukare och sitter uppe till mitt i natten och pusslar, fast man borde gå och sova :) Får se hur det går ikväll. Måste se till att vi inte missar bussen hem imorron bara för att vi är så ivriga pusslare, hehe. Nej, det ska nog inte vara några problem!! Jag vill hem!

Får se om det blir någon uppdatering imorron, kanske om jag hinner.. Ska ändå duscha, packa klart, till skolan och äta nån gång...

Snart snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0