Hemåt idag!

Sitter och äter frukost nu, alldeles för tidigt för min smak... Vi blev dessutom uppe rätt så sent och pusslade... Men idag är dagen men stort D, hemfärdsdagen!

Vi hade en rolig konversation inatt, jag och Staffan. Han pratade om vilka superkrafter han skulle vilja ha, att kunna flyga eller teleportera sig och så. Så sa jag att det skulle vara rätt så häftigt om man skulle kunna byta frisyr hur som helst, ena dagen är man blond, nästa brunett, långt hår, kort hår, lockigt, rakt... Staffan började gapskratta och sa att "här pratar vi om superkrafter och du vill kunna ändra frisyr?!?" Haha, kanske en tjejgrej :) Men håll med om att det skulle vara praktiskt om man kunde göra det! No bad hair days...

Aja, nu ska ajg duscha, bara jag får upp lillebror så han kan diska och vispa grädde, det blir fastlagsbullar efter duschen :D Hejsvejs, snart åker jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0