Kallt kallt kallt

Ifall ni inte förstod det av rubriken så har det blivit kallt i Vasa! -20 var det i morse!!! Pappa var snäll och körde mig till Tropiclandia och babysimmet så jag slapp cykla! Efter babysimmet lyckades jag göra en hissauppgift och sen for jag och pappa iväg mot Vörå och Norrvalla. Pappa ska skida Botniavasan imorron så vi for dit och hämta lite saker från tävlingskansliet. Lite smått nostalgiskt för mig som tillbringat några helger där under min sköna ungdom :) haha! Men några minnen kom fram i alla fall, Jossa som slår ut halva framtanden (synd att jag inte har bild på det, hihi), nattvandringen till City Grillen (det var mycket längre än jag kommer ihåg), dom första fyllorna, orsaken till varför jag inte dricker lonken mer... Jaa, Jossa vet i alla fall vad jag pratar om :)

Tog i alla fall några vinterbilder där, inte så bra kanske men lite bilder är alltid kul att titta på, eller hur!?

Vy över vintriga Pampas

Istappar från ett av internaten

En gammal väderkvarn som jag inte minns att fanns där, fast den nog säkert gjorde det!

Infarten till Norrvalla (fast här är vi på väg bort)

Nu ska jag försöka göra lite på en till hissauppgift som enligt läraren är lite svår. Jag hoppas han har fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0