Liten shoppingrunda

Har gått på stan i några timmar med lillebror nu. Han skulle ha ett par jeans vilket han hittade väldigt snabbt :) Sen har vi gått runt och tittat i butiker (mest i dom som jag ville, eller kanske bara...). Ja håller på och letar efter ett par leggings som jag skulle vilja ha, jag vet hur jag vill att dom ska se ut men jag hittar inte sådana... Jag får väl vänta bara och fortsätta leta tills jag hittar! Råkade i alla fall få med mig ett par jeans hem från JC. Ojdå, det var inte meningen. Nåja, jag är glad :)

Håller på och packar lite smått nu, åker ju hem imorron!!! JIPPIIIII!!! Ikväll blir det middag ute någonstans, typ Amarillo eller RAX :) hehe! Vi får se... Nu ska jag välja ut lite mer kläder som jag absolut behöver ha med mig hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0