Nattbloggning

Kom hem från Lotta just. Vi har varit där och spelat pidro, jag, Svaije och Chriso. Länge sen vi spelade det.. Riktigt kul!! Skulle egentligen suttit uppe till mitt i natten för att hämta Staffan från bussen men båten var nästan en timme försenad så bussen for utan honom... Så han fick sova på hotell i hamnen inatt och kommer upp imorron istället.

Har inte haft nåt internet idag, jättestörande när jag hade massor som jag faktiskt skulle ha måsta göra. Men jag får väl göra det imorron då. Idag har äntligen Ebba börjat hoppa! Hon har inte hoppat tidigare men nu tog hon mall av syrran och började öva, vilket verkligen behövs. Hon är inte så duktig på det... Hoppar alldeles för långt från kanten, hoppar in i kanten... Lite dum... Men däremot gör hon bakåtvolter och det tycker jag är lite imponerande!!

Nu ska jag göra mig nattifärdig och gå och lägga mig. Har en hissa uppgift som jag skulle borda göra innan Staffan kommer hit... Får se hur det går...
Men natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0