Öm som tusan!

Ajajaj, var på massage i morse och jag kan säga att hon tog i ordentligt! Nu känns det som om jag skulle ha blåmärken lite här och där, men hoppas att det hjälper! Var på yoga ikväll, och ja, jag var försiktig... Det gick i alla fall ganska bra, men jag var märkbart stelare än innan ryggskottet :(

Efter yogan var lillebror och jag och åt till Rosso, pizza! Gott... Sen har vi städat åt Ebba och Maya och nu är dom helt vilda! Dom försår inte alls varför huset är på andra sidan av buren och varför det inte ser ut som när dom lämnade buren :) hihi!


Är ledig imorron så då ska vi gå på stan, packa och ta det lugnt! Blir nog en bra dag! Kan inte bli annat heller eftersom det är dan innan jag åker hem :D Jippii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0