Rubrik

Vaknade för drygt en timme sen. Har läst på historia, tittat på baby när han sover, plockat disk och läst mail! Sen kom jag på att det är bra längesen jag skrev ett inlägg här också! Så jag tänkte göra det lite snabbt och sen ska jag ta tag i en historiauppgift som ska vara klar nu...

Som sagt så var vi till Bacchus och åt middag i lördags. Lite jobbigt rum där, 2 små sällskap i ett litet rum, de enda som vågade prata var jag och Peter :) lite tokigt planerat... Men gott var det i alla fall! Sen for vi hem och drack mera vin, åt ostbricka och korvbricka, mums mums! Sen vid 2 tiden började jag fundera på hur jag kunde se så fruktansvärt dubbelt som jag gjorde, så full var jag ju inte, tills jag kom på att jag hade ju stigit upp 6.20 den morgonen...

I söndags gjorde vi inte så mycket, jag skulle på zumba 16.30 men när jag kom dit sa hon i receptionen lite fundersamt att det börjar ju först 18.30... Suck, for och gymmade istället men det gick inte så värst bra... Tänkte att jag  skulle fara på spinn-pump på måndagen istället med först försov jag mig lite, sen orkade jag inte, städade lägenheten istället och det var nog helt bra det med! Hade Lotta och Anders här på middag på kvällen så lite städning var nog på sin plats!

Nu ska jag som sagt försöka skriva en historiagrej, men jag ska nog ta och väcka Peter snart, vi ska namligen till simhallen idag. Först till gymet och sen ska vi simma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0