Underbar söndag

Har precis varit ut och gått i det fina vädret, precis som hela Vasa verkar ha gjort! Solen skiner, det är runt -5 grader och vindstilla. Blev härligt röd om kinderna och fick mig en stor dos av D-vitamin! Hoppas dom har lika fint i Vörå och att pappa kom ihåg solglasögonen, annars är det inte så kul att skida 53 km...

Dagen till ära är det ju alla hjärtans dag också! Men min älskling är på Åland så inget mys för mig idag inte... Men det tar vi igen när jag komemr hem :) Ska ta och hoppa i duschen nu tror jag, eller ska diska först kanske. Och så mpste jag ju äta nån gång, hmm, måste se vilken ordning det blir :)

Men glad alla hjärtans dag till er alla! <3

Lite fler vinterbilder från idag.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0