17 grader kallt

Jahapp, nu var jullovet över och det är dags att ta sig i kragen vad gäller mycket, skolan, träningen och bloggen för att hålla mina långtbortavänner uppdaterade om vad som händer i Vasa! Kom hit till Vasa igårkväll. Hade sällskap hela vägen av Ida som skulle hem till Vasa. På båten träffade vi en gammal lussekompis till mig som erbjöd oss skjuts och det var välkommet! Var då i Vasa 20 över tolv istället för halv 3...

Hade ju förväntat mig ett -20 grader kallt Vasa, men när jag kom hit, och så även nu, så visar termometern mellan 1 minusgrad och 1 plusgrad... Däremot var det kallt i lägenheten, bara 17 grader! Brr, och elementen som inte går att reglera... Och hyresvärden har mage att höja min hyra ändå... Suck...

Packade upp inatt så det slipper jag göra nu :) Ska städa Ebbas och Mayas bur istället, göra lite historia och sen ska jag på yoga! Det ska bli skönt kan jag ju säga, känner att min kropp behöver det... Kan rekommendera det om du är spänd i nacke och axlar. Men det ska vara ashtangayoga, lite utmaning i det. Man blir stark, vig och det håller vikten på en bra nivå!

Hej så länge nu, lite jobb väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0