Alltid ska jag lyckas med nåt...

Det blev ingen halarinvigningssitz för mig. Hade fått info om att babysimmet slutar 18.45 men så var det inte, det slutade 19.30.. Sitzen började 19 så det kändes inte riktigt lönt det att fara dit en timme efter att den börjat för att servera efterrätt och sprit... Nå, en annan gång.

Började laga mat istället! Köttfärssås och spagetti. Köttfärsen var fryst så jag måsta tina den i micron och såklart så lyckades jag med att steka den nästan klart där... Såå typiskt mig... Nåja, hoppas det smakar bra i alla fall!

Sitter och funderar på om jag ska fara till Ollis sen med gänget från sitzen eller inte. Är faktist lite ölsugen måste jag säga! Får se, måste höra lite med Lotta om dom är på väg dit. Lotta är nämligen toastis på sitzen tillsammans med Svaije, barnkalas är temat! Det är säkert jättekul! Därför ville jag servera!

Jaja, nu kallar maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0