En toppenkväll på Ollis!

Det blev Ollis igår i alla fall! Kom dit vid halv 11 och det var härlig fiilis som dom säger här i svenskfinland! Finns det nåt ord som motsvarar det på åländska/svenska? Stämning passar lite men inte i alla sammanhang, det är inte riktigt lika beskrivande. Har försökt låta bli att använda finlandssvenska ord men just det här är faktiskt lite svårt att låta bli! :)

Men i alla fall, superkul hela kvällen, for därifrån vid 2 tiden. Blev lite nattmat med Svaije och Jani, gott var det, ännu härligare att få krypa ner i sängen! Blev väckt av ett härligt samtal från Thailand vid 10 i morse, ikväll far deras flyg hemåt! Jippii!!

Resten av dagen har varit lite slö, det var inte så kul att stiga upp och fara till skolan, men som tur var så var det en intressant lektion om fotoredigering! Har just tittat på ett avsnitt av Grey´s Anatomy och nu skulle jag borda skriva på kandidaten...

Tog till och med några bilder igår, men jag vågar inte lägga upp alla bilder så här kommer ett litet urval!

Så här bra var det när jag kom!

Anders och Chriso var på G!

Våra halare är i ett halt material så det går riktigt bra att åka pulka med dom!

Den bjuder jag på! Avslutning på både kvällen och bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0