Fredag kväll, allt kan hända! Eller?

Äntligen fredag borde jag ju faktiskt säga, och jo jag kan hålla med om det litegrann men känns ju sådär när jag ska upp 6 både lördag och söndag... Skulle vilja fara till Ollis och röja till Farbror Fläsk ikväll, men de passar sig inte riktigt.

Men jag kan i alla fall berätta om min dag! Den började kl halv 9, då vaknade jag av att en enorm grävmaskin skottade snö utanför mitt fönster. Jag bor ju på markplan så det låter och vibrerar till och med lite! Han skottade alltså inte den snön som kom inatt, för det kom ingen, utan den packade snön skulle bort. Suck. Meeeen jag vaknade i alla fall så jag klev upp! For till skolan och skrev ut lite papper, sen till Tritonia för att göra en hissauppgift. Och jajjemen den blev gjord!!! Kom hem, fick lite besök och när besöket gett sig av igen gjorde jag lite mera hissa! Duktigt duktigt.

Nu har jag precis kommit hem från Lady Line och ett body pump pass som gick sådär. Jag tycker jättemycke om Lady Line och personalen och allt men ikväll var det inte så kul. Satt i bastun tillsammans med två andra (som jag dock inte kände) efter passet och så kommer en av dom som jobbar där in och säger Hej! Vi stänger kl 8, den är 3 minuter i. Whaat liksom!?! Kan ni inte meddela det liiite tidigare, typ en kvart innan!?! Det blev aningens bråttom sen. Och som om det inte räckte med att man höll på att stressa ihjäl sig så sprang hon in och ut i omklädningsrummet och tjatade om att vi har stängt nu... Morr... Visst det är fredag och du vill ut men säg nu till i tid då så man hinner klä på sig i alla fall!

Morr igen... Men nu har jag fått fräsa av mig lite! Sen gick jag hem med istappar i håret :( Dessutom höll en långtradare med stockar på att köra i en bil vid övergångsstället också, tur att den inte gjorde det... Jaa.. En ack så vanlig dag men ack så händelserik.

Nu ska jag sätta mig framför TV:n och äta lite chips! Sen sova! Ha så kul ikväll alla som ska ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0