Glad efter kandhandledning!

Äntligen fredag!! Så himla skönt... Inte för att skolarbetena minskar men för att Peter kommer hit imorron! Har babysim på morron, sen ska det tvättas, tränas och kanske festas och efter det kommer han! Jihuuuu!! Vad jag längtat...

Idag har jag haft kandidathandledning och det gick jättebra! Min handledare tyckte att jag skriver jättebra och att även innehålley var bra, puh... Det vara bara väldigt små detaljer som jag skulle fixa till! Så nu känns det riktigt bra! Ska jobba med intervjufrågorna nu tills på måndag och sen ska jag väl försöka få tag på informanter att intervjua. Ska bli jättespännande!

Ska försöka skriva lite historia nu, gjorde faktiskt klar min engelska uppsats igår! Men kl 16 ska jag dra mit mot simhallen för jag ska vara funktionär på Junior FM. Borde vara lite folk hemifrån med där också så det blir kul att träffa dom!

Kallt är det som sjutton! Någon annan än jag som längtar till sommaren?? Jag längtar till juni, närmare bestämt den 13, ser nämligen ut som att det blir en trip till Malaysia då!!!! Wiiihaaaaaaa!

Längtar till detta (bild från Thailand -07)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0