Jag tycker inte om tidiga mornar

Har precis kommit hem från babysim. Steg upp 6 efter en orolig natt, vaknade flera gånger alldeles svettig, varför? Kanske jag inte vant mig vid att ha 20 grader i lägenheten :) Jobbigt att stiga upp i alla fall. Men det var kul på babysimmet, alltid lika kul att se dom små glada bebisarna! Konstaterade idag att fast men varit med flera gånger så förundras man lika mycket varje gång över hur små dom verkligen är!!

Var en snabb sväng till Citymarket sen. Var så seg att jag lätt hade kunnat göra som en tant i kassan bredvid, betala och sen gå därifrån utan varorna :) Hihi, men det var ett snällt par som ropade tillbaka henne!

Nu ska jag börja laga lite lunch, purjo potatissoppa med hemlagade krutonger och stekt bacon! Mums! I alla fall mums om det blir som när jag och Peter lagade det tillsammans, men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0