Kandidat hit och kandidat dit

Idag har varit en produktiv dag! Har varit hos Lotta sen lite efter 10 och skrivit på kandidaten. Jo visst att vi har skrivit nåt tänker ni men faktiskt så har vi lyckats få ner några rader :) Nej, skämt åsido, men vi har faktiskt jobbat på bra fram tills nån timme tillbaka, bollat ideer, hjälpt varann med källhänvisningar och sånt där jobbigt. Nu sitter vi och diskuterar allt mellan skola och fester, vilket i och för sig kanske inte är ett så stort steg för en studerande... :)

Mer kan jag faktiskt inte säga att det skulle ha hänt idag, det blev ingen träning idag och har faktiskt ingen träningsvärk sen igår, börjar väl bli så bra tränad nu att man inte får sånt ;) Men en riktigt positiv sak med den här dagen; jag har inte behövt frysa alls då jag inte varit hemma!! Där är det ju som sagt 18-19 grader.. Men här hos Lotta är det varmt och sköönt!

Nej, nu är jag alldeles tom på ord efter en hel dag vid datorn så nu har jag inte mer att dela med mig av.. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0