Morning Morning!

Haha, rubriken är ganska inside, tror det är bara Lotta som fattar :) förlåt alla andra men det var vad som dök upp i min hjärna just! Det är inte alltid så lätt att komma på en rubrik...

Och bilder har det inte heller kommit upp nu på ett tag, men jag har inte tagit några!! Hade tänkt gå ut och gå och ta några härliga vinterbilder så ni skulle få se hur vitt och fint det är här! Idag tittade jag på Trefaldighetskyrkan och den såg lite spöklik ut då väggarna var vita av snö/frost/is! Men har inte haft tid att gå ut och gå heller, i alla fall inte då det är ljust ute... Men jag ska försöka!

Vad har jag gjort idag då? Låg i sängen till halv 11, sen har jag plockat och pysslat med lite allt möjligt. Var i skolan 14-17. Var på första lektionen av vår engelska kurs, nästan alla övningar är 3 timmar, buhuuu (vi brukar ha 1,5 timme)... Sen har jag hunnit med lite träning också, ett 55 minuters pass med step och body. Inte så farligt jobbigt, en bra start på vårens träningar! Det blev lite härlig infraröd bastu med Lotta sen!

Nu sitter jag och funderar på om jag skulle göra lite skolarbete, men jag vet inte, har inte hunnit sitta ner och titta på TV en enda gång ännu sen ja kom till Vasa så jag funderar på att göra det, om det kommer något bra... Ska ta och kolla det nu tror jag, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0