Paj paj tacopaj

Hej på er! Dagen började med ett tandläkarbesök... Alltid lika kul... Hade som sagt nån gammal plombering som hade spruckit så dom fixade den. Vi tittade också på röntgenbilden vi tog i tisdags och konstaterade att alla mina tre visdomständer nog ska tas bort. Skönt med tanke på att en av dom har ställt till med massor med problem, vilket också inkluderar massor med dyra räkningar. Men det är ju inte ett så kul ingrepp... Nå, det är nog länge tills det kommer att bli av, känner man studenthälsan rätt så blir det typ i höst... Så ingen idé att gå och fundera på det.

Har en paj i ugnen nu, tacopaj, doftar alldeles underbart, och smakar så också! I alla fall borde den göra det, mina maträtter brukar inte alltid (väldigt sällan) smaka som dom borde... Men hoppas!!

Sen så har jag ringt efter husvärden, han ska komma och titta på mina element. Det räckta att jag sa vilken lägenhet det är så suckade han :) Det är nämligen så gamla element att dom inte går att reparera, dom måste bytas ut... Men lite varmare än 18,2 vill jag nog ha här. Inte så kul att gå runt med en näsa som rinner konstant och frysa hela tiden... Är duktigt avundsjuk på Peter som får vara i varma Thailand!!! Dom skulle snorkla imorgon, någon annan som hellre skulle göra det än skolarbeten/jobba?

Nej nu ska jag ta och läsa lite om reformationen och hoppas att bedövningen i munnen går ur helt tills pajen är klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0