Pinsamt...!

Dags för lite uppdatering igen då! Helgen var rätt så tung så jag orkade inte skriva nåt :) Babysimskurs både lördag och söndag, upp 6.30 båda dagarna :( Men nu är den avklarad, bara lite praktik kvar, sen kan man börja jobba och tjäna lite pengar!

Var till Lotta i lördags kväll och pratade. Jag fick höra skvaller om fredagens händelser, haha, fick mig ett gott skratt!! Måste bara få berätta det roligaste i korta drag: två killar gick fram till Lotta och försökte småragga på henne genom att prata om Mariehamn, hur dom hade varit där i somras och så. Efter ett tag fattar Lotta vad dom sysslar med och säger skrattande: "Men jag är inte från Åland, jag är inte Fanny!" Hahaha, jag hade velat se deras miner då! :) Snacka om att vara bortgjord!

I alla fall så har dagen spenderats på följande vis: sovmorgon till 11, skola 13-15, handla, yoga och nu lagas det mat, fiskpinnar med potatismos och hollandaisesås! Mmm... Yogan var bra idag, har haft en knut eller någon form av spänning i rumpan och jag tror den släppte faktiskt! Måste be om en rumpmassage av Peter när han kommer hit så den inte kommer tilbaka ;)

Avslutar med en supersöt bild på käraste Ebba, någon annan som tänker på Piff och Puff från Kalle Ankas jul? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken söt bild!

2010-01-19 @ 10:30:14
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Jossa

Sötaste bilden i världshistorien! GE MIG NÖTEN!!!! (o int bara för att d e min fot;))

2010-01-21 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0