Som bambi på hal is

Hej hej! Här sitter jag nu och surfar runt på internet när jag borde skriva en engelskauppsats... Kanske jag tar tag i det om en liten stund... Pratade just med min Älskling! Han är hemma på kobben igen och lät lite trött :) Men underbart att han snart kommer hit! Saknar dig Peter!!

Har skickat in min kandidat till min handledare. Jag ska ha handledning imorron och då skulle min teoridel vara klar. Den är inte helt klar, har kanske 1½ sida kvar att skriva, men det är inte så mycket! Så det känns skönt! Var sen i skolan på engelska, mycket tråkigt....

Cyklade till simhallen idag, inge vidare kul i det här vädret, kallt, blåsigt och så snöar de.. Brr... Men hämtade lite kläder som vi fått och min julklapp, lite sent kanske men men, en filt och Fazer blå fick vi, så det var inte helt fel! Sen när jag kom hem och steg av cykeln så lyckades jag med en extremt fin vurpa. Var helt oförberedd på det så jag landade mjukt! Gjorde bara lite ont... Men efter det har jag gått och halkat resten av dagen, så få se nu om mina årliga vurpor börjar infinna sig snart :)

Nej nu har jag suttit här och fördrivit tid länge nog, ska ta och skriva lite på uppsatsen nu... Wish me luck! (hehe, måste ju komma in i engelskan lite!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0