Som en stel pinne

Jag kan ju lugnt säga att det inte hjälpte med en utenatt för att bli av med träningsverken, kan inte röra mig normalt idag... Och inte hjälpte ölen och dansen mot nåt annat heller. Har en längre tid gått runt och varit lite småsnuvig och har haft ont i halsen alla nätter, och tack vare igår kan man nog påstå så har jag känt mig febrig idag... Fast just nu känns det lite bättre. Har lagat svamppaj som jag nu sitter och mumsar i mig, den blev faktiskt helt okej! Hann städa Ebbas och Mayas bur däremellan så nu är den ren och fräsh! Så fort jag ätit klart ska jag sätta igång med lite skolarbeten som ligger på hög och väntar på att bli gjorda! Duktigt duktigt!

Fick ett samtal av Peter imorse som ju befinner sig i Thailand den rackaren! Måste erkänna att jag är lite mer än bara lite avundsjuk... Fast det hade tydligen regnat där hela dagen idag, hoppas solen kikar fram snart för dom! Men varmt är det ju i alla fall! Här i Vasa var det -8 grader... Men solen har faktiskt varit framme här idag! Och temperaturen i lägenheten har krypit upp till 18,9 grader, men det beror nog på att jag haft ugnen på...

Men men, dags att sätta igång med lite skolarbete nu då! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0