Spakväll

God morgon! Håller på och fixar mig för skolan, ska på lunch med Lotta om en halv timme och sen har vi en föreläsning. Ska på babysim idag också, fortfarande praktik, det ska bli kul! Sen efter det beroende på hur sent jag kommer hem så ska jag servera på halarinvigningssitzen! Det blir nog skoj!

Avslutade kvällen igår med hemmaspa, jätteskönt! Först lite fotbad, peeling och sen smörja ja in dom med en härlig kräm. Under tiden fötterna var i fotbad så polerade jag naglarna (evigheter sen sist!) och nu är dom jättefina! Hade också händerna i bad och peelade dom samt smorde in med olivolja. Jättemjuka blev dom!! Rekommenderas att göra! Lätt och ger resultat!

Nu ska jag kreppa håret lite! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0