Tiden är en märklig sak...

Hej hopp galopp! Kom hem från yogan för en stund sen, ska snart äta lite tacopaj, mums! Ebba och Maya slåss och piper här bredvid mig, syskonkärlek kallas det! Måste städa buren den här veckan, den svämmar snart över av all papp som dom tuggat sönder. Säkert två tredjedelar av det spån som finns i buren är tuggrester! Vilket liv...

Tiden ja.. Satt precis och tänkte på att det faktiskt är mindre än en vecka tills Peter äntligen kommer hit upp, och det är ju ingenting! Kommer att gå jättefort! Sen slog det mig att innan han ens kommit hit ska jag ha hunnit med att skriva klart teoridelen till kandidaten, en historiauppsats och en engelskauppsats. När jag har tänkt på dom så har jag tänkt att "ja men jag har ju ganska mycket tid kvar så det är ingen panik". Hur går det ihop? Att samma tid som i ett fall kommer att gå jättefort går i ett annat fall väldigt långsamt... Hmm...

Nej, nu kurrar magen! Hej då lunka på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0