En bra start på dagen!

Klockan ringer 07.35, jag vaknar, stänger av, drar täcket upp till hakan och somnar om... Som tur är vaknar jag 20 minuter senare så jag hinner med alla morronbestyr men jag måste skynda mig... Skyndar ut till cykeln, låser upp, sätter mig på den och det går inte att trampa. Kedjan har fastnat. Suck, ska man måsta vara cykelmekaniker nu också? Så såg jag i alla fall ut om händerna när jag kom på jobb i morse! Men jag kom i tid! Jess!

Resten av dagen har flytit på bra, men jag är trött.. En del av smak- och luktsinnet har hittat hem, men får se hur det smakar med jordgubbar ikväll. Ska ta lite nässpray före så öppnar det upp lite! Imorron än jag ledig!! Först och främst så ska jag sova ut, men jag ska inte sova bort hela dagen. Har rätt mycket som ska göras på stan, hämta saker, posta saker och sånt småfix innan Malaysia. På kvällen ska jag hem till mamma och pappa på middag. Ska förhoppningsvis hinna sola lite där innan också! Få en sista liten grund innan resan.

Nu ska jag värma min fisk och äta lite middag, sen blir det nog en dusch. Sen ska jag skriva historia. Eller nej, vänta nu, det där gick av bara farten, jag är ju klar med hissan! Just det. Jag ska titta på Top Model och njuta av att vara ledig! Har faktiskt lite svårt att släppa tanken om att "när ska jag hinna göra det och det och det och det..." Men det blir nog bra snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0