En (underbar) dag

Vilken underbar dag det är! Solen skiner, fåglarna kvittrar, jag är ledig! Eller väntas nu, hur var det? Just ja, sitter ju instängd i lägenheten med ett tungt huvud och skriver historia... Skrivandet går sådär, halsontet börjar övergå i snuva och jag har ingen aning om solens strålar värmer eller inte. Meeen, inte är jag bitter! Jag är snart klar med den här uppsatsen, bara två kvar och sen är jag klar med skiten!! Wiihooo!!!! Och Peter är ju också hemma idag så jag har sällskap. Jag skriver alltid bättre när han är hemma, konstigt nog.

Hur som helst, om jag inte får feber, vilket jag inte hoppas på, så blir det nog jobb imorgon! Och om en vecka, ja då sitter jag på Pekings flygplats och väntar på flyget till Kuala Lumpur! (snälla snälla förkylning gå din väg!!!)

Så här glad och brun var jag för två somrar sen på RockOff, vänta bara tills jag kommit hem från M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0