Ett ynkligt par

Ja, det är vad vi är just nu. Själv har jag ju som sagt halsen som inte alls viss som jag vill. Dessutom pendlar jag mellan lägre och högre stegring och huvudvärken börjar komma smygande. Usch och blä! Det första Peter sa när han kom hem från golfen var "Gulle jag har just spytt.." Lovely, här får man inte ens vara sjuk själv. Han har dessutom feber och allt vad det innebär så helt plötsligt är jag den friskare och måste ta hand om oss båda!

Jaja, slutgnällt nu, om en vecka sitter jag på Air China på väg till Peking så då är jag frisk, så är det bara. Ska se om jag skulle vara lite produktiv av mig och skriva en hissauppgift till idag. Det är ju inte som att jag skulle ha något bättre för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0