Imorgon!!!

Godmorgon!

Jag är skitttrött! Hade klockan på halv 11 men jag ville iiiiiinte stiga upp! Men ska prata med min moster på skype nu vid 11 så jag måste. Lite sista råd innan resan :)

Har mycket att göra idag också, ska luncha med Ellida sen, och så ska jag väl kanske hem en sväng, och sen måste jag ju packa (det måste jag komma ihåg att göra!) och duscha. För sen blir det inte dusch förrän efter en låååååång resa på måndag kväll. Flyget till Peking tar 8½ timme och sen från Peking till Kuala Lumpur nånting på 4 timmar. Plus att vi har 6 timmar att fördriva på Pekings flygplats.... Aja, nu ska jag sätta igång med dagens sysslor!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0