KL - here I come!

Ifall nu någon skulle ha råkat missa det så åker jag till Malaysia imorron med min syster och bror. Vi kommer hem den 29 eller 30 juni. (kom på att jag sagt 30 eller 31 juni till alla men det finns ju inget 31 juni! hehe) Jag ska njuta av att vara på semester med alla bekvämligheter man kan tänka sig (bor ju hos moster) och när jag kommer hem är jag förhoppningsvis lite brunare än jag är nu :) Kommer att uppdatera om vad som händer där borta på andra sidan jorden men det blir nog inte varje dag... Men när jag hinner och orkar så slänger jag upp lite bilder och lite text!

Imorron går båten 07.30 och det ogillas starkt! Kommer vara trött... Men men, får försöka sova lite på flyget för sen ska vi hålla oss vakna i Peking så att vi är trötta när vi kommer till Kuala Lumpur, för där är det kväll! Förhoppningsvis anpassar vi oss rätt snabbt till dygnet där då! Uppdaterar i alla fall tidigast på tisdag kväll, tills dess, Baik! (ha det bra på malaysiska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0