Sommarlov riktigt på riktigt nu!

Nu ska jag berätta en sak för er! Från och med nu slipper ni höra mitt klagande på alla tusen hissauppsatser som ska skrivas: jag har nämligen gjort klart alla nu! För en liten liten stund sen skickade jag in dom sista uppgifterna och nu tänker jag inte skriva mera hissa på flera år! Det känns fruktansvärt bra, har ju trots allt skrivit 3 uppsatser bara idag... Så nu mina vänner, har jag sommarlov riktigt på riktigt! Om en vecka sover jag gott i en säng på Finska konsulatet i Kuala Lumpur, och jag kan inte säga att mitt sommarlov skulle kunna bjuda på en bättre start än två veckor i Malaysia! Skulle vilja fira lite nu, men jag vet inte riktigt hur. Men imorron ska jag baske mig köpa hem ett paket jordgubbar och njuta av dom! Hoppas bara jag tar en ask med söta gubbar :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, jordgubbar :) Och grattis! Fan vad skönt det måste kännas :)



Jeii, du vann första pris! (Vet inte vad det är än men) Det är ett hundkoppel, och det är en liten prazsky krysarik tik som vi ska hämta på onsdag är det tänkt :)

2010-06-07 @ 22:21:44
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hihi, jo det är alltid lika kul att se folks miner när man säger namnet ;) Men de flesta kallar den kort och gott för PK, lite enklare ;)

2010-06-08 @ 19:01:31
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0