Sov Gott!

Nu ska jag gå och sova, är mycket trött efter att inte ha sovit på två nätter och varit sjuk... Men först ska jag berätta om min besvikelse idag. Skulle ju fira mitt sommarlov med jordgubbar idag! Vilket firande det blev! Jag kände absolut INGEN smak alls! Jag kände på konsistensen att det var helt bra jordgubbar, dom var inte vattninga, men smaken? Ja... Inte blev det ju bättre när Peter sa att dom var mycket goda heller! Vi sparade i alla fall hälften till imorron, ifall jag fått tillbaka smaken då!

Gjorde just ett test. Satte näsan in i Peters snusburk för att se hur mitt luktsinne var. Snus luktar enligt mig fruktansvärt illa och som alla vet så har det ju en väldigt kraftig lukt. Men utan att överdriva så kände jag inte ens ett litet uns av den fräna lukten, INGENTING!!! Jag måsta prova två gånger, bara för att kontrollera, och jag doppade nästan näsan i snuset - inget... Kanske inte så konstigt att jag inte känner någon smak...

Imorgon ska det vara bättre, då ska jag äta jordgubbar!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0