Spökjägarna

"haha jag kan se framför mig hur Peter lyssnar riktigt ordentligt och du är i din egen lilla värld med blommor, träd och sol! En sån där stråhatt borde du haft på huvudet. Och blommig klänning!"

Syrrans kommentar på mitt förra inlägg. Men jag kan faktiskt upplysa er om att det inte var så det gick till! Jag lyssnade, och det var ganska intressant :) Terrängen var dock grymt jobbig, en massa söndersprängt sten blandat med betong och armeringsjärn som stack upp överallt... Inte den bästa terrängen för den folksamlingen vi var. Det var närmare 100 människor med och 70 % var nog över 70 år.. Stackrarna...
Det blev inte heller så mycket bilder tagna heller. Fanns inte så mycket att fota. Men knäppte en fin på Peter när vi stannade och fikade.

Igår bjöd vi mamma, pappa och Staffan på mat hos oss. Det blev skaldjurssoppa till förrätt, entrecote med rödvinssås, kryddsmör och rostad mandelpotatis till varmrätt och glass med havreflarn och bär till efterrätt. Fruktansvärt gott! Det blev en trevlig kväll som för min och Peters del slutade med Ghost Busters 1! Haha, den var rolig! :D

 

 

Idag har jag bara jobbat... Och nu ska jag skriva historia.. Inte så kul... Men imorron däremot är det studentdimission så det blir förhoppningsvis en roligare dag!

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0