Tips!

Känner att det är dags för ett litet tips nu! Det var länge sen... Även denna gång gäller det håret (hur kommer det sig att det alltid är håret? kanske för att jag inte är så bra på smink, hehe). Men i alla fall, märket är Schwarzkopf och det heter got2b smooth`n chic och är ett "smooting lotion" som det står på flaskan. Flaskan ser ut som nånting för 10-åriga flickor och jag var nog lite skeptisk när jag köpte det... Det var ju inte så dyrt heller, minns inte vad det kostade men inte mycket...

I alla fall så sätter jag i det efter duschen och sen fönar jag. Resultatet är helt galet mjukt och lent hår! Det är så skönt att dra fingrarna genom håret att jag nästan inte kan sluta! Till och med Peter känner skillnaden, hur mjukt och fint det blir! Ibland sätter jag också i något mousse eller Tressemmes värmeskydd, men inte alltid, så det är nog detta som gör håret mjukt. Håret blir inte tunnare eller nåt, bara mjukare!

Men håll med om att flaskan ser lite flickig ut! Dessutom följde det emd något litet smycke runt halsen som jag inte vet vad man skulle göra med :)

Det doftar gott också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0