9 mars 2010

Hade sovmorgon idag, jätteskönt! Åt frukost vid 12 :) Under praktiken är vi en grupp på tre studerande som ska åskåda varandras lektioner och ge feedback och så. Var och tittade på den första av dom idag. Sen efter den så har jag varit mycket effektiv och i stora drag planerat mina två lektioner den här veckan. Jag vet vad jag ska ta upp och imorron ska jag finslipa det! Skönt att ha kommit så långt!

Var och tränade för en stund sen, bara lite på gymet, armar, axlar och bröst. Vågar inte göra så mycket när jag har så ont i ryggen :( Känner mig som 70+ som inte kan böja sig ner utan att ta stöd av en bordskant eller nåt... Buhuu... Hoppas det blir bra snart, ska lägga mig på spikmattan nu och bota lite. Sen ska jag bota det lite till med glass, strössel och kinuskisås tror jag :) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0