Behöver tydligen semester från det framåtböjda livet...

Alltså, på riktigt... Var det någon som såg Petra Mede show igår? Om inte, grattis! Ni missade inget... Satt och klippte kluvna hårtoppar och väntade på reklamen, så tråkigt var det. Nu undrar ni kasnke varför jag inte stängde av men jag tänkte att jag måste se ett helt avsnitt. Då kan ingen komma och säga att "men efter den reklampausen så blev det bra!". För det blev inte bra efter någon reklampaus. Ska i alla fall inte titta på det nästa vecka, det vet jag :)

Var till fysioterapeut idag, han sa att jag inte får dammsuga, diska och sånt som gör att man oftast står lite framåtlutad. Såå, vem kommer hit och gör allt det åt mig? Sen skulle jag inte heller få sitta så mycket, såå, vem kommer hit och gör mina skolarbeten åt mig?? Betyder det här egentligen att jag borde få bli sjukskriven från studierna? :D hehe, nä, men det var ju inte helt lätta direktiv att följa, sitter ju t.ex. ner nu... diskade just... suck...

Nej nu ska jag lägga mig ner och läsa lite hissa, sen skriva den uppgiften, sittande, och därefter göra klart min sekvensplan och veckans lektionsplaner, sittandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0