Ebbas bakåtvolt!

Hej!

Det blev ingen film igår, orkade inte ladda upp den, det tar sån tid :) Men nu har jag gjort det! Jag har aldrig sett Ebba hoppa före det här så det kan förklara hennes klumpighet, hihi! Men hon gör dock en mäkta imponerande bakåtvolt! Det ser flera gånger ut som om hon skulle göra volter men vänta till 1,30 så ska ni få se på en fin volt!

Var ju till läkaren idag och tittade på röntgenbilderna. Jag har inget större fel, en lite liten skolios som också kan bero på att musklerna är så spända att dom drar lite i ryggraden.. Eller nåt sånt... Inte alltid så lätt att förstå läkarna, speciellt inte då dom inte kan svenska ordentligt :) Men jag fick en remiss till nån som ska titta lite mer på allt möjligt i ryggen, så hoppas det kan hjälpa sen. Mer specifikt kan jag inte ge er för jag vet inte ritkigt själv heller! Hehe...

Ska försöka göra klart min sekvensplan nu, sen kommer Lotta hit. Ha en lovely torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0