Effektiv lördag

Sitter i soffan nydushad och fräsh och ska precis börja göra en hissauppgift. När den är gjord så är den kursen avslutad, så himla skönt! Hoppas jag får den gjord idag, skulle vara ett bra avslut på min effektiva lördag! Har varit på en uppfriskande promenad i solskenet, tvättat lite fönster (fast det syns knappt för det var bara insidan och utsidan är grymt smutsig), dammsugit och lagat plättar!

Inatt vaknade jag av att det var svinkallt i sovrummet. Jag ska inte nämna några namn men någon (möjligtvis den som sitter till vänster om mig i soffan och spelar civ) glömde stänga fönstret innan vi somnade... Jag kan lova att det inte var varmt i rummet efter tre timmar!!! Brr, så kom ihåg att stänga innan ni går och sova!

Så här fint var det idag!


Här är en ganska fin bild på en kyrka som jag tog genom bussfönstret nånstans i Österbotten när Staffan och jag for hem från Vasa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0