I startgroparna för lektionsplanering

Orkade inte uppdatera igår, vi kom till Vasa vid 20.00, lite försenade, men överlag gick hela resan bra! Åt lite pizza när vi kom fram, kylskåpet var ju tomt och butikerna stängda...

Idag har jag haft min första praktikdag. Det har nog inte varit så ansträngande kan jag säga, tittade på en historialektion (eftersom det är biämnespraktik så är det bara historia som jag ska ha) och hade en första träff med min handledande lärare från skolan. Tidigare kändes det som att jag inte riktigt visste vad jag skulle ta upp och så men nu känns det bra! Kommer nog bli riktigt kul!! Klassen är duktig och arbetsvillig, det är positivt!

Låg just på spikmattan i drygt 15 minuter, jag tror på riktigt att den har hjälpt mitt ryggont! Nu har jag slarvat lite med att ligga på den i en vecka, så nu  har jag ont igen. Men före det låg jag på deni kanske 5 dagar i sträck. Ryggvärken blev faktiskt bättre! Jag vill tro att det är tack vare spikmattan i alla fall... Men den ökar ju nog blodcirkulationen i ryggen och det kan ju i alla fall inte vara negativt!



Nu blir det snart Svenska Hollywoodfruar på TV3 och efter det ska vi titta på Ice Age 2!! 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, jag såg Ice Age 2 på flyget till Florida! Underbar!

2010-03-09 @ 11:40:22
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0