Katt i skyltfönstret

Jag gick just till apoteket för att köpa tandpetare som Peter behövde till räkorna och när jag går förbi Losco Bok&Pappershandel så ser jag en katt i skyltfönstret, en livs levande katt!! Undrar om den faktiskt ska vara där eller om den smitit in :) Den vandra och låg där bland böckerna! Hihi!

Sen när jag kom hem med tandpetarna, som alltså är till för att hålla räkorna raka när dom kokas, annars rullar dom ihop sig, så kläckte Peter ur sig "Är dom smaksatta med något?" Hehe, vad tror ni svaret blev? "Eh, jag vet inte, ska kolla, jo... mint...." Hehe, nu provar vi koka bort smaken ur dom :) Det går bra det här med att laga sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0