Lite nytt till vår och sommarkollektionen :)

Hej på er! Våren närmar sig äntligen igen! Dock inte på ett så trevligt sätt, det skulle ju i alla fall kunna vara sol, då gör det inte lika mycket att det är slask... Men men, kanske solen kommer imorron! Jag håller i alla fall på att gå in mina nya skor här hemma. Har råkat få med mig två par vår och sommarskor från butiken, hoppsan..! Men nu vill jag ha våååår så man kan gå i dom också! Plus att jag vill åka till Malaysia NU så jag får lite bruna ben som skulle passa bra med min nya sommarklänning :) Massa nytt här, men det är ju vår och sommar snart!

Färgerna är tyvärr inte så bra för två av tre lampor är sönder i min taklampa... Orka byta förrän den sista gått sönder liksom.. hehe..
Det här är i alla fall en vit spetsklänning!

Ljus ljus rosa vagabondskor, specialpris!! Me like! Var är våren?

Svarta ballerina med små små nitar på, fina! (men måste gås in...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0