Skäms lite

Ja, faktiskt så skäms jag lite för denna extremt dåliga uppdatering! Men det har varit så mycket annat som har tagit min tid... Det här blir inte heller ett så långt inlägg. Har hållit på och förberett för Åländsk afton hela dagen. Det har lagats gubbröra och Ålands pannkaka. Har tjuvsmakat lite på gubbröran med en bit svartbröd och det var alldeles fantastiskt gott! Hoppas pannkakan också blev lyckad! Nå, det får ni höra imorron, kanske, lovar inget :)

Pampas var det i alla fall förra veckan, det löpte på bra, fylla och skräpmat = Pampas i ett nötskal. Har också haft min sista historialektion idag på praktiken, eleverna fick skriva ett prov så att jag skulle se om de lärt sig något av det jag berättat :)

Nej, nu ska jag fixa det sista, snart kommer det att bli fullt hus här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0