Sommarjobb i snöyran

Läste just ett mail från chefen på Mariebad som hade de goda nyheterna att jag fått jobb där i sommar! Härligt, en sak mindre att oroa sig för! Fick till och med lite semester efter att jag kommit hem från Malaysia, det kan vara skönt.

Ska börja med en historiauppgift som jag har till på söndag. Är ensam nu då Peter är ut till sin pappas jobb och hjälper han skotta snö. Till vilken nytta kan man ju undra då det inte syns vad man gjort 2 timmar efter :) hehe. Hade just fastighetsmannen här och pyste element, så nu är dom varma igen efter att ha varit kalla ett bra tag...

Ska och fika med Jonas om en timme, hmm, skulle inte jag göra historia? :) Jaja, imorron kanske, men då ska vi ju laga sushi, fira mamma och sen äta våra förhoppningsvis goda sushin!

Hej då, blås inte bort i snöyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0