Tänk om...

Vet ni vad jag skulle vilja göra nu? Jag skulle vilja köpa massor emd skor! Av alla sorter, med klackar, utan klackar, stövlar, ballerina, vanliga skor, finskor... Ja, allt möjligt... Men var ska jag få dom pengarna ifrån liksom? Tänk om man skulle få en dag där man fick köpa precis hur mycket kläder och skor som helst, jag tror det måste vara en tjejs drömdag.. Men jag kan lova att skulle jag få en sån dag skulle jag nog var aisolerad på Åland för att båtarna och flygen strejkar och internet skulle nog vara helt dött på hela Åland. Typiskt. Det är nog meningen att man inte ska fylla garderoben med skor... Men det är en fin tanke...

Några skor från nelly.se som jag hittade på typ 5 minuter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0