2 veckor kvar!

God morgon!

Började dagen med lite mys med älsklingen, var så länge sen då vi jobbat hela veckan :( Men han drog iväg till stan för attfixa lite grejer och jag sitter kvar hemma och läser hissa. Gjorde klart en uppgift igår och ska försöka få klar den här så snabbt som möjligt. Skulle vilja fara ut i det fina vädret en stund idag också!

Vet ni vad!?! Om två veckor så är jag i Peking! *Va, ska du till Peking? Jag trodde du skulle till Malaysia?* Helt rätt! Men vi mellanlandar i Peking och har ca 6 timmar att fördriva på flygfältet där. Sen far vi vidare mot Malaysia och Kuala Lumpur där vi är framme vid 23 (lokal tid). Vi tänkte se om det skulle finnas lite sushi på flygfältet som man kan prova på! Jaja, här sitter jag och planerar det för fullt, men det är ju fortfarande två veckor dit...

Nu ska jag fortsätta läsa hissa.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0