5 maj 2010

God morgon!!

Hoppas ni har en lika fin dag där ni befinner er som jag har här på Åland! Solen skiner och himlen är blå! Dock ser jag några regnmol men dom drar säkert bara förbi för att visa att dom finns...

Har inte stigit upp ur sängen än, tänkte mig att det skulle bli en sån dag idag. Har tagit datorn och provläsningen med mig i sängen och planerar att sitta här till 3. Sen ska jag göra mig i ordning för att fara hem till mamma och pappa och hälsa på. Ska få lite mat och så! Skjutsade nämligen Peter till Birka idag där han ska jobba en vecka, så jag är ensam. Har tänkt vara mycket flitig under den tiden och skriva massor av sidor på min kandidat. Dock får det vänta till imorgon då jag idag måste läsa på tent och imorgon förmiddag skriva tent... Men sen jäklar, sen ska det skrivas!!! Hoppas bara min dator håller ihop, den hade mycket konstiga saker för sig igår :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0