Aaaaahhh...

Hur många förstod att det var ett "Aaaaahh..." efter den första klunken öl? Nu när pojkvännen är på båt och jobbar så måste man ju passa på, sitter här i soffan med öl, chips och dipp och väntar på hockey :) haha, nej, det skulle vara roligare om han var här, men jag gör så gott jag kan med att ha det bra fast han inte är här!

Har producerat några sidor text till kanden, nu tar jag paus tills jag vaknar imorron. Eller vaknar och vaknar, tills klockan ringer kl. 9. Har faktiskt tänkt att jag skulle ta en promenad imornbitti innan mitt pilatespass. Börjar känna mig duktig nu!

Jaja, hade inget att göra så det blev ett kort inlägg innan hockeyn. Heja Finland!

Någon mer som sitter hemma en lördagkväll och tittar på hockey? Fast det blir ju mer spännande sen senare...

Update: Jag tar tillbaka det jag sa om att det blir mera spännande senare... 1-0 efter 2½ minut, 2-0 efter 5 minuter, till Danmark alltså. WHAT?? Vad hände liksom... Tack och lov så klämde Finland in ett mål snabbt därefter, men ändå!??? Det behövs några till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0