Äntligen hemma!

Hej! Nu är jag hemma på holmen igen! Äntligen!!! Resan gick bra, väskorna var många och hemkomsten var skön! Idag har vi sprungit runt lite här och där, i bokbutikerna på jakt efter en vindagbok som vi har kommit på att vi ska börja skriva, till Peters mammas jobb och prata, handla, föra blommor, hämta vaccin och så har jag varit och vaccinerat mig. Vi på Åland har ju fått gratis TBE vaccin och nu var jag och fick en påfyllnadsdos. Hoppas jag inte får ont... Peter är och joggar nu och jag ska börja packa upp mina väskor. Det kommer att ta sin lilla stund, men jag vill få det gjort så fort som möjligt! Speciellt om jag får ont av vaccinet... Börjar redan ömma lite, så nu ska jag gå.

Skriver mer imorron, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0