Att servera 3000 pers är en pers

Just nu sitter jag i soffan med fötterna i ett skönt fotbad. Behövligt. Har jobbat på Holmbergs Mässan idag och stått/gått i närmare 10 timmar. Skopat upp en massa potatissallad, pastasallad, senap och aioli. Det har varit hur mycket folk som helst, vi har serverat säkert 2-3000! Men är det gratis så smakar det!

Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag, känner att det kan behövas. Men det är en helt annan sak om det lyckas :) Imorgon blir det mera jobb, på Mathis Punkten. Börjar 9 och slutar 18.30 så det blir lite av en heldag igen. Ska se om jag kanske far hem till mamma och pappa en sväng sen. Fick med mig två Dahlior från Mässan idag och eftersom dom blir ganska stora, och vi inte har någon trädgård så tror jag att mamma kan få dom. Fast kanske inte imorron. Dom är fortfarande kruksmå så dom kan få vara här hos oss ett tag till! Dom är ju så fina!



By the way, den fina ordvitsen i rubriken är ett tydligt tecken på att jag ska gå och sova tidigt idag. Och ja, jag har medvetet skrivit det sista "pers" med e och inte med ä som det ska vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0