Dagens bild

Måste säga att jag börjar känna mig lite sliten nu... Ögonen börjar nog bli fyrkantiga snart, som mamma och pappa sa att dom blir om man tittar för mycket på TV :) Måste ju gälla samma sak med datorn! Var på bibban till 4 kanske, minns inte riktigt. Men jag blev så hungrig så jag måsta fara hem och laga mat.

Det var ett tag sen dagens bild kom upp tror jag bestämt. Men idag planterade en avocadokärna och den kan få figurera som det idag! Undrar om den börjar växa, det stod i mammas blombok hur man skulle göra så jag måste ju prova! Jag har ju fått en apelsinkärna att gro en gång så varför inte prova med en större kärna :)

Jag hade ingen tillräckligt liten innerkruka till den men jag hoppas den klarar sig ändå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, fan vad praktiskt! Det ser säkert likadant ut igen om några dagar, så du kan ju komma via och hämta några då ;)

2010-05-10 @ 22:43:10
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0