Grillkväll

Vid 6-tiden ikväll vandrade jag och Peter över till hans mamma och pappa. De bjöd oss på god grillmat och sen fick vi med oss några krukor hem också. Imorgon ska vi försöka plantera lite kryddor, dom växer ju som ogräs!

På torsdag ska vi bjuda mamma och pappa på mat så ikväll har vi plockat och småstädat lite. Inte bara för att mamma och pappa kommer, det behövs ändå :)

Imorgon ska jag vikariera 9-15. Det blir skoj! Lite bitter är jag dock att jag egentligen skulle ha en 90 minuters spabehandling imorron men den måste jag avboka på grund av vikariatet. Jag hade sett fram emot det såååå mycket och nu kommer jag nog inte att få den förrän i juli nån gång :( Äsch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0