Gröna fingrar?

Hej hej!

Hemma igen efter ett besök hos mamma och pappa. Har ju lånat en cykel av dom nu över sommaren, och ajaj, jag är inte van med den sadeln kan jag säga! Tänker då inte sätta mig på en spinningcykel på ett tag... Inte för att jag skulle gjort det annars heller men :)

När jag kom hem började jag i alla fall fixa med blommorna här i lägenheten. Dammade, vattnade, duschade, badade, plantera om lite och hade mig. Hoppas dom inte dör nu bara... Har för övrigt haft en väldigt aktiv kväll annars också. Har tvättat en maskin, rensat duschsilen (vilket inte var skoj..) och fixat med lite av det ena och det andra! Imorgon ska jag fara och titta på ett akvarie som jag kanske ska ha till Ebba och Maya. Buren här är alldeles för liten tycker jag...

Till dess, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0